Skip Navigation or Skip to Content

Campagne ‘Geef er een draai aan’ stimuleert jongeren voor switch naar technisch beroep

Namens het programmabureau Deltaplan Techniek Midden-Brabant heeft Buro Werktuig in samenwerking met Midpoint Brabant de campagne ‘Geef er aan draai aan’ ontwikkeld. Hierbij vertellen jongeren waarom zij een carrièreswitch naar de techniek hebben gemaakt. Bij jongeren die net enkele jaren werken, komt vaak twijfel naar boven of ze wel een juiste beroepskeuze hebben gemaakt. In de campagne leggen jonge inwoners uit Midden-Brabant uit waarom en hoe zij de stap naar de techniek hebben gemaakt.

De campagne is nu live op Facebook en Instagram via Buro Werktuig en ook te zien op de website van Jongerenpunt Midden-Brabant. Bekijk hieronder de website met verhalen van Jesse, Bjorn en Zoë.

Ben jij enthousiast en wil je graag een dag meelopen? Vul onderaan bij een verhaal je gegevens in. Dan neemt de organisatie waar Jesse, Bjorn of Zoë werkt contact met je op.

Zie hier de verhalen van Jesse, Bjorn en Zoë.

Deltaplan Techniek is een initiatief van Midpoint Brabant, alle gemeenten in Midden-Brabant, RoBo Midden-Brabant, ROC Tilburg en Sterk Techniek Onderwijs. De uitvoerende partners zijn onder andere Techniekcoalitie West- en Midden-Brabant, Leerwerkloket Midden-Brabant, Rangeerterrein Techniek, Ontdekstation013 en Platform Techniek De Langstraat.

Richard Heesen - Business Development voor Startups