In het Brabants Dagblad staat een uitgebreid artikel over het nieuwe megaproject Van Gogh Homeland Experience. Een interview met Joost Melis, directeur van House of Leisure en programmamanager Midpoint Brabant Smart Leisure. De krant schrijft:
De ambities van Van Gogh Homeland Experience zijn letterlijk torenhoog. De stichting mikt met een nieuw project op jaarlijks 400.000 bezoekers uit binnen- en buitenland. ,,We willen in hetzelfde rijtje als De Efteling en Beekse Bergen.” Zeven torens in de geest van schilder Vincent van Gogh moeten over een paar jaar honderdduizenden toeristen naar Brabant lokken. ,,Onze ambities zijn heel hoog. We zetten de provincie internationaal op de kaart”, zegt Joost Melis, drijvende kracht achter Van Gogh Homeland Experience. Hij ziet de thuisgrond van de schilder als troef om bezoekers uit heel de wereld te trekken. De provincie heeft wel oren naar het project en geeft de stichting nu 200.000 euro om plannen uit te werken en te onderzoeken op haalbaarheid.
Nieuwsgierig naar wat de plannen inhouden? Lees hier het hele verhaal!